Veelgestelde vragen


 

Hoe bestel ik een bedrijfsrapport?

Wat betekenen de vlaggen bij de zoekbalken?

Hoe zoek ik een bedrijf in Nederland of in het Verenigd Koninkrijk?

Kan ik ook in andere landen een internationaal rapport bestellen?

Waarom vind ik het bedrijf dat ik zoek niet terug in de resultaten?

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Hoe maak ik mijn eigen wachtwoord aan?

Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

Hoelang is de link naar mijn bedrijfsrapport beschikbaar?

Hoe moet ik de gegevens in een bedrijfsrapport interpreteren?

Een hulplijn nodig?

Hoe bestel ik een bedrijfsrapport?

Ga naar de homepage door op het logo GraydonGo te klikken of ga naar graydongo.be. U kunt nu op twee verschillende manieren een bedrijf opzoeken. 

• Geef in de zoekbalk het btw-nummer of het ondernemingsnummer in. Het bedrijf dat u zoekt, zal automatisch tevoorschijn komen. 

• Geef in de zoekbalk (een deel van) de bedrijfsnaam in (eventueel in combinatie met postcode of gemeente). Het systeem haalt de bedrijven op die voldoen aan uw zoekwoord(en).

Klik op het icoon ‘Koop’ om het bedrijfsrapport meteen aan te kopen. Op een volgende pagina krijgt u nog de mogelijkheid om dit als een eenmalige aankoop te beschouwen of om het onder te brengen in een pakket van 5 of 10 rapporten. Door de optie bovenaan te veranderen, zal de prijs van het bedrijfsrapport aangepast worden. 

Wat betekenen de vlaggen bij de zoekbalken?

Deze vlaggen geven aan in welk land u een bedrijf zoekt. Weet dat u voor alle bedrijfsrapporten en pakketten dezelfde prijs betaalt. België, Nederland of het Verenigd Koninkrijk? Alle tarieven en voorwaarden blijven gelijk.

Hoe zoek ik een bedrijf in Nederland of in het Verenigd Koninkrijk?

Klik op de juiste vlag voor de zoekbalk. De zoekmotor haalt voor u het juiste Nederlandse of Engelse bedrijf op uit de database. Tarieven en voorwaarden blijven hetzelfde. U betaalt even veel voor een Belgisch bedrijfsrapport als voor een Nederlands of Engels bedrijfsrapport. 

Kan ik ook in andere landen een internationaal rapport bestellen?

Natuurlijk kan dat. Via een abonnement aan voordelige tarieven en zelfs op eenmalige basis. De tarieven en leveringstermijnen verschillen wel van land tot land. Ze zijn op aanvraag te verkrijgen via deze pagina. Daar vindt u eveneens meer informatie terug over ons internationaal netwerk. 

Waarom vind ik het bedrijf dat ik zoek niet terug in de resultaten?

Alle bedrijven, zelfstandigen en verenigingen zitten in onze database en zijn online beschikbaar. Controleer nog eens na of u de correcte bedrijfsnaam ingaf. U kunt ook proberen een bedrijf te zoeken aan de hand van het unieke ondernemingsnummer of btw-nummer.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Klik op Inloggen in het menu rechtsbovenaan de pagina. Klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten?’. Vul uw e-mailadres in, dan krijgt u een e-mail met instructies om uw wachtwoord te herstellen. 

Hoe maak ik mijn eigen wachtwoord aan?

Ga naar 'Inloggen' en klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten of wachtwoord aanmaken?' en volg verdere instructies.

Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

Bestel uw bedrijfsrapport. Gebruik het vakje ‘kortingscode’ om uw code in te geven. Het systeem zal vervolgens rekening houden met de korting die u gekregen heeft.

Hoelang is de link naar mijn bedrijfsrapport beschikbaar?

Van zodra u een bestelling geplaatst heeft, krijgt u een e-mail met een link naar uw bedrijfsrapport. Deze link is 3 maanden geldig. U kunt het rapport downloaden en in uw eigen omgeving bewaren. Bent u het om één of andere reden kwijt, dan kunt u tot 3 maanden na de aankoopdatum de link opnieuw gebruiken. Daarna is het bedrijfsrapport niet langer beschikbaar.

Hoe moet ik de gegevens in een bedrijfsrapport interpreteren?

Een bedrijfsrapport bevat tal van gegevens, scores en inzichten die elk hun waarde hebben om een compleet beeld te geven van een bedrijf. Download hier de interactieve pdf met tooltips. Bezoek ook onze blog waar u een schat aan informatie terugvindt.

Een hulplijn nodig?

Heeft u nog andere vragen? Ons Customer Success Team helpt u graag verder. Bel +32 3 280 88 80 of mail hen op [email protected]